jueves, 8 de octubre de 2009

CANCIÓN DE SILVIA

SABATILLES
Estic cansat d'eixir de nit i veure sempre la mateixa gent,estic flipant que la gent s'invente, compte i després reinvente,endropit en el sofà de ma casa, veuen-te s'està calent,ensinistrats anem al mateix lloc tots encara que després ni entres,al·lucinant que em miren de dalt a davall com un delinqüent,intoxicat que em posen eixa puta música indiferent.Vull entrar en la teua timba amb sabatilles,que no em miren malament al passar,estic cansat de sempre el mateix,la mateixa història i vull canviar,em fa pena tanta favada,vull un poquet de normalitat,però a veure, mira'm, i dis-me tronc, no veig ni un lloc i no puc aparcar.Estic molt fart que em diguen: "Si no estàs en llista no pots passar,només entren quatre, tenim zona supermegaguay i mai la veuràs".Abarrotat, hi ha aforament limitada i ara toca esperar,i, i, ens han multat i el teu cotxe s'ha portat la grua municipal.Vull entrar en la teua timba amb sabatilles,que no em miren malament al passar,estic cansat de sempre el mateix,la mateixa història i vull canviar,em fa pena tanta favada,vull un poquet de normalitat,però a veure, mira'm, i dis-me tronc, no veig ni un lloc i no puc aparcar.Ja has aparcat el cotxe i ara busca això del tiquet de l'hora,i quan tornes a posar-ho t'hauran posat una recepta de record.Vull entrar en la teua timba amb sabatilles,que no em miren malament al passar,estic cansat de sempre el mateix,la mateixa història i vull canviar,em fa pena tanta favada,vull un poquet de normalitat,però a veure, mira'm, i dis-me tronc, no veig ni un lloc...Vull entrar en la teua timba amb sabatilles,que no em miren malament al passar,estic cansat de sempre el mateix,la mateixa història vull canviar,em fa pena tanta favada,vull un poquet de normalitat,però a veure, mira'm, i dis-me tronc, no veig ni un lloc i no puc aparcar.
De esta página

El Canto del Loco - Zapatillas
por psyque